زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه
پرسش های عمومی
چشم عقاب چیست؟
چشم عقاب اپلیکیشنی کاربردی، آموزشی و خدماتی است، ضمن آنکه در هر ساعت از شبانه روز ارتباط سریع و به صرفه مالکان، رانندگان، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی با یکدیگر را در هر کجای کشور عزیزمان ایران فراهم می نماید و انواع درخواست های خدماتی، خرید محصول، آموزشی و ... خود را ارائه و از نیروهای متخصص با صرف کمترین زمان و هزینه بهره ببرند.
چشم عقاب چه کارهایی را انجام می دهد؟
دامنه کاربرد چشم عقاب بسیار گسترده می باشد به این صورت که تمام نیاز مخاطبین گرامی را از قبیل آموزش های راهنمای تابلو برق، راهنمای صفحه کیلومتر، پیدا کردن کد خطا و عیب یابی همراه با کد خطا، ارتباط سریع با مراکز پشتیبانی، ارائه خدمات تعمیرات الکترونیک، برق و مکانیک با معرفی متخصصین با تجربه در تمامی حوزه های یاد شده و و فروش محصولات متنوع و به روز را پوشش می دهد.
چشم عقاب چگونه کار می کند؟
ابتدا در اپلیکیشن چشم عقاب عضو می شوید سپس آموزش، خدمت، متخصص یا محصولی که نیاز دارید را پیدا می کنید و مراحل مربوطه را طی می کنید.
چرا از چشم عقاب استفاده کنم؟
مواقعی وجود دارد که مخاطبین گرامی نیاز دارند در انجام دادن کاری و یا در رفع اشکال پیش آمده در خودرو و دریافت خدمات از نیروی متخصص ماهر و قابل اعتماد ، تهیه و تامین قطعات مورد نیاز خود از مرجع مورد اطمینان سایرین کمک بگیرند. چشم عقاب این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان از شبانه روز و با قیمتی اقتصادی از این خدمات بهره ببرید.
چشم عقاب در کدام شهرها فعالیت دارد؟
مخاطبین گرامی در هر کجای کشور عزیزمان می توانند از خدمات چشم عقاب بهره ببرند.
نحوه انتخاب متخصصان چشم عقاب به چه صورت می باشد؟
پس از نصب اپلیکیشن چشم عقاب به بخش پشتیبانی و خدمات مادگستر رفته و از قسمت فرم ثبت نام همکاران از نحوه انتخاب متخصصان اطلاعات لازم را کسب بفرمایید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره تلفن وجود دارد؟
مشخصات کاربری از جمله نام کاربری، حرفه و شماره همراه مخاطب به انضمام پذیرش قوانین و مقررات در ابتدای نصب برنامه دریافت و ذخیره خواهد شد و امکان ویرایش در این نسخصه وجود ندارد.
آیا برای استفاده از چشم عقاب، حتما باید در برنامه عضو باشم؟
بلی، عضویت در چشم عقاب رایگان است و تنها در چند مرحله آسان صورت می گیرد.
چطور در چشم عقاب عضو بشوم؟
برای عضویت در چشم عقاب ابتدا آن را از طریق سایت دانلود نموده و بعد روی گوشیتان نصب کنید. هنگام نصب، باید نام و نام خانوادگی، شماره همراه و حرفه خود را وارد کنید تا از طریق پیامك، كد فعالسازی برای شما ارسال بشود. دقت کنید در تمام مراحل نصب اینترنت گوشیتان وصل باشد. درج كد فعالسازی در برنامه بصورت اتوماتیک بوده و پس از درج اطلاعات و زدن دکمه ثبت نام ، شما عضو چشم عقاب خواهید شد. ضمن آنکه برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن اتصال به اینترنت الزامی است.
پیامک حاوی کد فعالسازی رو دریافت نکردم؟
عدم دریافت پیامك سه دلیل اصلی داره:
یک: اتصال گوشی شما به اینترنت برقرار نیست.
دو: گوشی شما در محدودهای که آنتن دهی ضعیفی داره قرار گرفته و کد فرستاده شده رو دریافت نمیکند.
سه: شماره تلفنتان رو اشتباه وارد كردید. اگر از این سه مورد اطمینان دارید، در موارد محدودی هم به علت اختلال در سامانه ارسال پیامك، ممکنه پیامك فعالسازی به شما نرسد؛ در این حالت باید از اپلیکیشن خارج بشید و مجددً مراحل نصب را طی کنید تا كد فعالسازی دیگری برای شما ارسال بشود.
چهارم) دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال نموده اید.
اگر از این چهار مورد اطمینان دارید، در موارد محدودی هم به علت اختلال در سامانه ارسال پیامك، ممکن پیامك فعالسازی به شما نرسد؛ در این حالت با شماره 09363596523 تماس حاصل فرمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم از برنامه استفاده کنم؟
بلی، چشم عقاب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در اختیار شما خواهد بود. برای ارتباط با واحد پشتیبانی در ساعات اداری تماس گرفته شود.
آیا پرداخت اینترنتی وجه در برنامه زرین پال امن است؟
اطلاعات پرداخت و کارت شتابی شما ذخیره نمی شود. پرداخت شما از درگاه امن صورت می پذیرد. به این صورت که زرینپال اولین پرداختیار پیشگام در ایران است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسبترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسبوکارهای آنلاین و آفلاین میباشد و هر روزه میلیاردها تومان پول را بدون کوچکترین اشتباهی در بستر وب ایران به گردش در میآورد.
در این صورت با بخش پشتیبانی ما به شماره 09363596523تماس بگیرید تا در اسرع وقت موضوع رفع عیب گردد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
در صورتیکه پرداخت ناموفق باشد و بخش کدهای خطا و عیب یابی اپلیکیشن نیز فعال نشده باشد، مبلغ کسر شده طبق ساختار سیستم بانکی به شما مسترد خواهد شد. در صورتیکه بیش از 48 ساعت از زمان پرداخت شما گذشته است و وجه خود را دریافت نکرده اید در این صورت با بخش پشتیبانی ما به شماره 09363596523تماس بگیرید تا در اسرع وقت موضوع رفع عیب گردد.
آیا چشم عقاب به اطلاعات مهم حساب بانکی کاربران دسترسی داشته و یا متواند از آنها سوء استفاده نماید ؟
چشم عقاب به هیچ یک از اطلاعات مهم حساب بانکی شما دسترسی ندارد و این اطلاعات جایی ذخیره نمی شوند.جهت اعتماد و اطمینان کاربران از درگاه امن زرین پال استفاده نموده است.
اپلیکیشن چشم عقاب را چطور میتوانم دانلود کنم؟
نسخه اندروید (و IOS به زودی) این اپلیکیشن را میتوانید به صورت رایگان از سایت مادگستر الکترونیک سپنتا دریافت کنید. همچنین در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی چشم عقاب و همچنین سامانه پیامکی شماره 500012999003285 با ارسال کلمه چشم عقاب و یا ارسال عدد 1 به همین شماره امکان دریافت لینک دانلود برنامه وجود دارد.
چرا چشم عقاب رو بهروزرسانی کنم؟
پیشنهاد میکنیم از نسخههای جدید این اپلیکیشن استفاده کنید؛ چرا که نسخه های جدید ویژگیهای بیشتری دارند.
برای استفاده از چشم عقاب باید اینترنت داشته باشم؟
بله، استفاده از خدمات چشم عقاب در قسمت کدهای خطا و عیب یابی فقط از طریق اینترنت و به صورت آنلاین مقدور است اما در سایر قسمت های برنامه که شامل : راهنمای تابلو برق و صفحه کیلومتر میباشد نیازی به اینترنت نمیباشد .
چرا باید شماره همراهم رو در چشم عقاب ثبت کنم؟
خدماترسانی به شما در چشم عقاب از طریق شماره همراهتان انجام میشود و شما برای دریافت کد ثبت نام و همچنین پیامهای کوتاه مورد نیاز از طرف چشم عقاب به ثبت شماره همراه خود نیاز دارید.
آیا من می توانم از طریق تلفن هوشمند دیگری دسترسی داشته باشم؟
خیر. چشم عقاب برای هر شماره همراه و یک دستگاه تلفن در نظر گرفته شده است.
سوال دیگری دارم؟
برای ارتباط با چشم عقاب و یافتن پاسخ تمامی سوالات خود با شماره 09363596523 تماس حاصل فرمایید.
پرسش های متداول مالکان محترم خودرو
پرسش های متداول رانندگان محترم
پرسش های های متداول تعمیرکاران محترم
پرسش های متداول فروشندگان محترم لوازم یدکی